Resmi Başvuru

1000 TL SOSYAL YARDIM BAŞVUR PTT AL Ek Gelir Fırsatları 2022

1000 TL SOSYAL YARDIM BAŞVUR PTT AL #green card basvuru 2022

#DV2023 #GreenCard

22038 Kişi Okudu – 498 Kişi Beğendi Sende Beğen Yorum Yap

#Sosyalyardım #36000 #ptt #sondakika
Merhaba, arkadaşlar kanalıma hoş geldiniz. kanalıma, Abone olup. bildirim zilini açarsanız sevinirim. Kanalımızda sizler için kesin faydalı olacak yüzlerce içerik bulunmaktadır. Yeni videomuzda yayında iyi seyirler dilerim
#PTT
#Bursptt
#evhanımları
#müjde
#emekli
#ögrenci
#sosyalyardım
#pandemidestek
#Receptayiperdoğan
#sosyalyardım
#tiktok
#3600ekgösterge

İlgili Makaleler

50 Yorum

  1. Allah rızası için insanları umutlandırmaktan vazgeçin, kim neye göre 1.000 tl veriyor kardeşim, 400 ile 700 tl arası sosyal yardım yapıyorlar o parayı da geliri asgari ücretin 3’te 1’inden az olana veriyorlar, sizin videolarınızı izleyen insan başvurunca 1.000 tl alacağını düşünüp sonra hayal kırıklığına uğruyor, insanlar zaten zor durumda sizde bu insanların üstünden prim yapıyorsunuz.

  2. Bu yardımları Kim nereden ve nasıl alıyor bilmiyorum başvuru yapıyorum sonuç hep reddedildi sizin verdiğiniz bilgilerle giriş sağlıyorum sonu hep boş

  3. Kendi vatandaşına bu kadar eziyet kötülük eden bir başka hükümet görmedim ben 50 yaşımdayım… Halkı dilenci ettiler haramzadeler ve yardımda vermeyerek sürümdürüyorlar… Bunlar Allah diyen Allahsızlar nokta…

  4. Yalan konuşuyorsun kardeşim kaymakamlıklara devletten bütçe yarısı kadar bile para gelmiyor diyor yetkililer… Hiçbir başvuruya yandaş olmadığın sürece yardım çıkmıyor… Yeter bu videolar yalan haber böyle devlet olmaz olsun…

  5. Bu yardımları kim alıyor bizi hiç bulmuyor hep red alıyoruz.vallah bize ancak Allah yardım eder sonumuz iy değil

  6. Peki bu yayınladığınız videolarla ilgili bunların üzerinden yardım başvurusu yaparsam nasıl olur

  7. Merhabalar sizin dediyiniz şekil de yaptım ama hep tekrardan başa atıyor e devletin ana sayfasına atıyor

  8. Ya kanka yanlış anlamada bırak şu işleri artık ya bedava para destek veriyorlar falan filan Allah aşkına beee.

  9. Abi hepsine baş vurdum ama hiç biri kabul edilmedi çalışamıyorum sabıka nedeniyle ihtiyaçi olana destek çıkmazlar ihtiyaçi olmayana hemen onaylanır

  10. Bende hep dogalgaz çıkıyor yardımda bulanamıyorum dogalgaz secınde sadece yardım almak ıstemıyorum butonu tıklayabılıyom yardımcı olsanız

  11. BANA BU YIL RED FESH OLDU 2 AYDA YAPTIM RED 5 AYIN 16 DAKIDE RED FESH ODA ENGELLI TEK YALNIZ YASIYORUM ALLAHIM DOSTTUM MEHMET ALI DOSTTUMDAN AILESINDEN RAZI OLSUN BANA HER AY 500 ILE 700 YARDIMCI OLUYOR MAGDURUM

  12. Hikaye bunlar, 2 yıldır sıkılmadan yorulmadan yardım başvurusu yapıyorum, reddedildi, feshedildi. Yazıklar olsun diyorum

  13. Ben ne zaman denediysem başvuru yapamıyorum başvurunuz yoktur diyor yardımcı olursanız sevinirim

  14. Yardım Felan Yok Olsa Açıklanır Haberlerde Normal Sosyal Yardimlasmadan Yardım Alanlar Düzenli Yardım Alıyor Sadece 🙏🙏☝️👈

  15. Ben eşimden boşandim benim yardıma ihtiyacım var abi benim 3cocugum var 3de okula gidiyor ve kiradayim bana yardımcı olabilirmisin

  16. Dediğiniz herşeyi yaptım alamadım hocam bütün yardımları denedim olmadı gelir yok bişi yok bnde alamıyorum

  17. Merhaba . Bende 22. 23. 24.Maddeler çıkıyor . Konu ise şu : ikamet edilen evde ısınma şekli , doğal gaz var mı , tüm abonelik no girin ve yıl içinde ısınma desteği kapsamında tercih edilen destek türünü seçin diyor. Ki her söylediğiniz bölüme tıklayarak bu maddeler çıktı karşıma . Nasıl yapmalı ?

  18. İyi akşamlar arkadaşlar hayırlı yayınlar olsun size engelli vatandaşlar için herhangi bir şey yapılmıyor ve yorum bir anlatım olmuyor bu engellilere Bayram ödemeleri neden yapılır engellilere neden bayram ikramiyesi verilmiyor bunu bir dile getirirseniz sizden çok rica ediyorum hayırlı akşamlar

  19. Admin ben geçen sene covit desteği için iki defa başvuru yaptım e devlette süreç devam ediyor yaziyor ve daha önce e devlet üzerinden şikayet yazdım üzerimizde hiçbir mal varlığı yok ve kiraciyim eşim asgarî ücretli bu yardımlar bana yapılmıyorsa kime yapılıyor dedim bu şikâyeti yazalıda aylar oldu 10 gün önce ptt gittim sordum ve nerdeyse iki ay olacak yardım parası yatırmışlar ve bana para yatırdıklarına dair hiçbir bilgi vermediler ne telefondan nede e devletten bilgi vermediler burdan duyrulur başvuru yapanlar bir ptt uğrayıp sorsun.

  20. Aynen benimde basvurmadigil yer kalmadı hepsi reddedildi elime geçen para her ay asgari ücret altı ve evim kira sanki bu para ile gecinilsmeyecegini anlayamıyor hepsi dostlar alış verişte görsün

  21. EN SON 700 TL BAŞVURU YAPMIŞTIM SAYENDE BANA BU YAZI ÇIKIYOR E DEVLETTE

    Son 15 gün içerisinde SEZER GÖKÇEBAŞ adlı kişinin e-Devlet Kapısı üzerinden yapmış olduğu 4422305 sayılı yardım başvurusu nedeniyle başvurunuz alınamamaktadır. 11/06/2022’de yeni başvuru yapabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

Başa dön tuşu